tisdag 25 augusti 2015

I morgon gäller det!

Ja så har dessa veckor rusat förbi och även om det kändes som en EEEEEVIGHET tills nästa möte, då sist jag träffade Linda, så har det gått så snabbt. I morgon är det dags igen, och som vanligt är jag lite nervös. Är alltid lite nervös över att jag skall bli besviken, även om JAG VET att jag gjort så ett så bra jobb som jag bara kunnat. Jag vet ju också att viktkurvan kommer börja plana ut snart, för det kan ju inte fortsätta i samma takt hur länge som helst. Linda lovade ju att vi lägger i en extra växel sen, men vi får se. Har ju bättre översikt över läget i morgon. Jag har inte fuskat nämnvärt med maten och jag har tränat mycket. Ändå är det nervigt och pirrigt såhär kvällen innan. Skulle önska att jag spräcker -20kg redan i morgon, men jag gissar nog att det kommer dröja ett tag ännu.

Körde ändå lite extra hårt idag på steptimmen. Bara för att det var roligt och för att jag hade bra med energi, jag vet ju att jag inte kan påverka resultatet nu mera. Kvällens träning var rolig, som vanligt alltså. Och idag passade vi på att ta lite bilder också (tack Diana att du fotade oss!), jag och mina favvogöööörls. Eller några av dem i alla fall, "nikeklubben" kallade vi oss idag. Eller nä det var väl bara jag som gjorde det, om vi nu ska vara riktigt ärliga.. #jagärjunttijagvet


Söta är vi ju i alla fall, och GLADA och trötta! Det är ju såhär man ska se ut efter ett pass, SVETTIG och LYCKLIG, alla tummar upp!


Känner mig taggad för morgondagen, på ett bra sätt. Hoppas verkligen att mitt hårda jobb syns också på vågen. 

*håll tummarna för mig* 

TACK <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar