torsdag 27 augusti 2015

Carros 10-1 lista

Carro hade knåpat ihop en skojig lista, och såklart vill jag ju fylla i den. Jag gillar dethär med listor, så hoppas att ni inte är sådär jätte trötta på dem ännu.

10 saker jag gör varje dag

- pussar mina barn
- äter kvarg med jordnötssmör
- bortsar mina tänder
- plockar undan leksaker
- whatsappar med Lelle
- kokar kaffe
- läser bloggar
- äter mat
- slösurfar och kollar på träningskläder 
(borde sluta med det, hitta för mycket fint!)
- somnar till någon TV-serie

9 senaste meningarna från fb-chatten 
(ändrar det till whatsapp, för det var inte speciellt spännande på FB chatten..)


och om någon undrar varför det är en Kanin bakom namnet så är det för att Karin i något skede (like 5 år sedan säkert!) kallade sig själv till KärtsäKanin. INGEN MOBBING HÄR INTE! Gillar dej Karin <3


8 smeknamn jag haft genom tiderna

Fan då jag aldrig haft ett riktigt smeknamn heller.. och 8(!?!?!??!)

Maltzu
Mamma
Molly (ett desperat försök en sommar i lågstadiet, men det blev inget mer av det)
MalinA
Älskling
Gumman (det gillar jag inte alls)
Kulti (fammo kallade alltid mig för det <3)
lilla_tatrusen (mitt namn på IRC-galleria.. #cool)

Sidu bara hittade nog 8 stycken tillslut


7 serier jag sett 

Friends
Sex and the city

How i met your mother
OC

Modern Family
Johan Falk
Solsidan

6 vänner jag tänker på ofta men talar med mer sällan

Malin B <3
Maria
Simon
Alexandra
Jessica
Carro

5 saker jag gjort på fyllan

Spytt oändliga gånger, rekordet är att vi stannat 6 (!!) gånger på vägen hem från Åbo (22km..)
Snusat och tyckt att jag är skitcool.
Gjort megafina dansvideos, tur att kvaiteten på telefonkamerorna var skit på den tiden..
Tappat min telefon i havet
Ringt gråtande till min mamma




4 husdjur jag haft 

En gång hade jag några små fiskar, (som vi fick från en fiskeodling typ ?!?) i en chipsskål. Dom dog under natten och spolades sedan ner i WC byttan. Cocis, sprite och Pommac hette dom i alla fall.

Nu har vi en garagekatt som heter Hobbe. 

3 gånger jag ångrat något jag gjort

Ångrar att jag inte kämpade lite mera med skolan då jag ännu var gravid med Saga. Nu suger det rätt hårt att ha all praktik kvar.

Ångrar att jag började någon jävla soppdiet och inte kunde äta något normalt på vårt förlovnignskaffe, 2010 var året. Soppdieter SUGER, och inte blev jag smal av det heller

Varje morgon som jag vaknar och inte plockat undan all disk från dagen innan. Ångrar då att jag inte gjorde det redan på kvällen. Ändå tyckt jag glömma detta rätt så ofta.


2 senaste gåvorna jag fått

Muminmugg

Träningskläder




1 sak jag älskar att göra

TRÄNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar