tisdag 11 augusti 2015

Ni vet väl att jag gillar er?

Hejsan hoppsan, tisdag idag och jag känner mig redan mycket gladare igen. Om det negativa med att blogga är att få neggo/elaka kommentarer så är ju det positiva all den KÄRLEK som jag också får. Alla snälla kommentarer, likes, mail, kommentarer på FB osv. För att inte tala om när någon berömmer min blogg sådär face to face. Jag blir så glad då! Ni ska veta att jag verkligen gillar de flesta av er som läser denna blogg, det känns som att ni verkligen vill läsa och hejar på mig eller kämpar tillsammans med mig. Det är ju ni läsare som gör bloggen rolig, utan er blir det rätt så trist stämning här, och väldigt ensamt. Kommentarer av det snälla slaget är mer än välkommet, det är ju det bästa en bloggare vet, att få snälla kommentarer på sin blogg *hint hint*.

Jag ville bara säga tack till er alla som igår och idag (och såklart alla andra dagar också) peppat mig att fortsätta blogga, ni som sagt något snällt och alla ni som visat att ni bryr er. Finisar är ni allihopa! 

Vill ge en stor kram till er!

Ni som däremot irriterar er på mig/ min blogg/ min instagram osv. SLUTA LÄSA DEN! Ni måste verkligen inte gilla mig, ni måste inte följa mig heller. Ödsla inte er energi på mig nu mera, jag kommer inte att ändra på varken mig själv eller min blogg. Så hitta andra bloggar att läsa, sådana som ni gillar. Vi blir alla gladare då! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar