onsdag 26 augusti 2015

Vilken dag alltså!

Hej hej igen, OJ vad många som varit in och kollat här idag. Tack för alla LIKES, tack för alla kommentarer och tack för alla snälla ord. Jag blir så otroligt glad över all respons som jag får via bloggen och instagram (FÖLJ MIG minheltvanligavardag heter jag där, jepp horar efter fler följare) Här i ett skede satt jag med tårar i ögonen och var så rörd över att så många var så snälla. (nej jag är inte gravid, det var alltså inte på grund av några hormoner som jag började grina!)

Inser nu att tårar kanske var överdrivet, men just i det ögonblicket kändes det rätt.
Har också nynnat på denna låt hela dagen idag. Snacka om egoboost!




Annars då? Förutom att jag läst alla kommentarer och svarat på dem (hoppas jag) så har jag också hunnit promenixa med Karin. Höstschemat betydde nämligen att det var slut på onsdagsspinningen, och det kändes lite tomt det. *snyft* Som tur är, så det spinning i morgon istället. *hurra* Så jag överlever ju nog. Men efter att jag HELA SOMMAREN gått på spinning just på onsdag så, ja det kändes konstigt bara. Lite som att jag glömt något eller missat något. Men jo, som sagt så är det spinning i morgon istället, följt av step and box timmen. Lite nervös över hur det skall gå, men månne det nu inte ska gå riktigt bra. Spinningen kan i alla fall inte gå sämre än förra veckan, ifall du missade historien om då jag fastnade i cykeln kan du läsa den --> här. En rätt så rolig men pinsam historia, om jag får säga det själv.

Godnatt på er alla fina läsare, har jag sagt att jag gillar er? 

JO det har jag nog! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar