onsdag 19 augusti 2015

att vanka som en anka

Hellöu, ber ödmjukast om ursäkt för tystnaden igår. Hade nog tänkt blogga, men alltså vårt internet SUGER verkligen just nu. Räknar dagarna tills vi skall få fiber, och hoppas verkligen att det kommer bli bättre sen. Nåja men det är väl inte så spännande för er att läsa mina dåliga ursäkter. 

Om någon ser mig gå idag så får ni försöka att inte skratta ihjäl er, jag går som att jag skitit ner mig FLERA GÅNGER om. Har så jävla mycket muskelvärk i mina ben och i min röv. Trodde jag hade sjukt igår, men idag VET jag att jag har det. 

Och så klämmer vi in ett tips till er också, OM ni vill ha ett helt sjukt gott mellis så ska ni klicka hem dessa från t.ex. fitnesstukku. (och NEJ NEJ inget spons här inte, detta var bara helt super gott!)

*kärlek*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar