torsdag 20 augusti 2015

sista chansen för i sommar

Igår ringde Syrran, meddelade att hon hade en tom eftermiddag och undrade om jag ville komma och slinga håret ännu en gång innan hon slutar. Hon pyser ju iväg till Vasa här snart, så det lär dröja innan hon kan färga mitt hår igen. Det är inte bara någon liten halvtimme som behövs för att få slingor i mitt hår, och stunderna som jag och Syrran är ensamma är verkligen inte heller många. Så vi brukar alltid njuta lite extra då det är dags att fixa frillan. Och som alltid gick jag ut därifrån NÖJD och GLAD. Lyx med en frissa som syster, har annars lite svårt att få frissorna att förstå HUR jag vill ha mitt hår. Har ju både långt och tjockt hår och det har inte hänt bara en och två gånger att mina slingor bara försvunnit in i ruftset t.ex. Litar på syrran, hon vet vad hon gör!


och JA jag vet att jag skrev att bildkvaliteten ska bli bättre, men just nu har jag bara min gamla iPhone 4s, min egna telefon är på skärmbyte i 2 (!!!!!!!) veckor. Känns sådär om jag ska vara ärlig, men jag överlever väl. Och ni får nu bara lida med mina gryniga telefonbilder. MÅSTE börja använda systemkameran mera, slarvar verkligen med det för tillfället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar