fredag 28 augusti 2015

vad snurrar i skallen på mig idag då?


- Hoppas Saga vaknar snart, vi ska på lunch med Lelle då saga vaknar och jag är HUNGRIG! Vill ha mat NU!

- Skönt att Adam inte ens började gråta då jag lämnade honom på dagis i morse. Förra veckan var nog rätt så jobbig för oss alla, men nu känns det så mycket bättre. SKÖNT!

- Jag har så många fina människor i mitt liv, bästa shakke fakstikt! <3 

- Jag blir så glad då människor i min omgivning visar att dom bryr sig om mig, känner mig riktigt varm i kroppen! Måste själv bli bättre på att berätta hur mycket jag uppskattar dem, hur viktiga dom är för mig och hur mycket jag tycker om dem. Mer kärlek till alla <3

- Alltså detta köksgolv, ingen har tvättat det denna vecka HELLER! vafan? alltså i helgen måste jag göra det. Så inte alls najs med ett fläckigt golv. ÄCKLIGT!

- I morgon är det fornäldarna och vi har barnvakt. Halleluja, tumistid med KK ( Kim och Karin, vi sysslar nog inte med något som kan kopplas ihop med deras smeknamn "KK" tycker bara det är skoj att kalla dem så) Måste se till att jag inte har krabbis på söndagen bara, för vi ska på kalas på morgonen med mammabbarngruppen. Känns ju inte helt optimalt att dyka upp där bakfull eller komma med taxi för att man inte kan köra bil. HAHAHA nej skojade bara, ska nog ta det lugnt. Lärde mig lite från sist..

- SHIT! Anton fyller år på tisdagen och han önskar sig sådär billiga små saker typ en ny dator. Morjens, jag har väl typ 13 € på kontot. Får man ge KÄRLEK som gåva? Nehe, inte det? Nå får väl panta flaskor och hitta på något då bara.

- Jisses så det orkar regna idag ändå. 

- På söndag flyttar syrran till Vasa. *snyft*

- Gårdagens dubbelpass var minsann tungt. Först spinning och sen step&box, jobbigt, svettigt och helt ljuvligt. ÄLSKAR båda och därför kan jag inte välja ena eller andra. Haha då får man bara bita ihop och köra dubbelpass. Gymmet kan ju inte anpassa schemat enligt vad JAG vill träna, synd är det ju nog för det skulle vara NAJS. Hahaha skämtar!!

- Nä, nu går jag och väcker Saga, hinner snart inte äta innan Adde ska hämtas..


fredagsfiilis till er alla från mig och en FORTFARANDE sovande Saga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar