onsdag 3 december 2014

lucka 3


Idag kan du fritt välja om du vill ge beröm personligen, vi FB, via en blogg, via fax (haha fax?!?) eller via ett telefonsamtal. 

Jag vet inte hur det är med er men JAG är rätt dålig på att berömma mina vänner just för att dom är så bra vänner! Vilket dom ju är, dom är ju BÄST! man borde med andra ord alltså bara säga det oftare. Så idag skall jag ta och hylla mina 2 BFFs. 

Stay tuned..

Och berätta för mig varför just din vän är så bäst! Jag vill veta! och tänk så glad din kompis blir om du hyllar hen i ett eget inlägg på din blogg eller på ditt insta! Kom igen och sprid lite kärlek!! <3 

Samtidigt som ni gör detta kan ni ju passa på att dela lite #decemberkärlek på instagram. Carros och Janinas fina kampanj mot näthat. Jag skall själv delta bara jag hittar en bra bild på den rätta personen <3 Kika in på tjejernas bloggar eller insagram (Carro : carolaekman Janina: janina_nylund) för att läsa mera och delta!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar