söndag 21 december 2014

4 nätter kvar

mitt i natten ligger jag igen här med min dator. Som småbarnsmamma tycker man ju att man kanske skulle välja sömnen framför bloggen men jag tänkte ändå skriva ner några rader här innan jag lägger bort datorn. Idag har vi firat Mattes födelsedag! Grattis Matte <3 Vi blev bjudna på kalas och allt, skoj. Måste säga att det känns jätte fint att vara bjuden på någons släktkaffe. Man känner sig som lite mer än "bara" en kompis. Inte vet jag hur andra människor tänker kring det men ja JAG uppskattar det i alla fall! Hade kameran med men fick inte ens endaste en bild tagen. *DÅLIG bloggare!!*
fast det kanske berättar att vi hade det trevligt också, liksom tänkte inte på varken kameran eller bloggen, skönt det också ibland.


eftersom jag inte hittade någon ny bild på dagens födelsedagsbarn så bjussar vi på en gammal istället.

Nu på kvällen/natten har vi packat in de sista julklapparna och städat lite i knutarna. Vet ni vad? julstämningen börjat krypa in hos oss (liksom mössen, fy fan för mössen!! men mer om det imorogn!) och jag börjar tro att vi kommer att få en riktigt fin jul i år också! (har jag berättat att vi skall fira här hemma hos oss? spännande, skrämmande och skoj!)

Gonatt på er alla fina, eller godmorgon om ni läser detta först då!

kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar