söndag 21 december 2014

mommos julgran

Idag förde vi en julgran till mamma, och Adam pyntade den så fint så tillsammans med mamma. Hihi bra att han får hjälpa till här för hemma har vi en del glasbollar i år. Gissar att granen sådär magiskt kommer att vara klädd i morgon då han vaknar. Sen är det TOTALT förbud på att röra granen, eller så skiter jag i glaskulorna och är en gladare mamma hela julhelgen. 

Vi får se!


julstjärnor, förr om åren har jag inte brytt mig om dem men i år, alltså NAMI! 


knäck! HUR GOTT?!? så tusans gott! 
(jag kommer seriöst rulla fram före det är nyår i denna gottetakt)


och så mammas småbröd, namn namn nam. Efter kaffet började dom pynta granen..





fint va? 4 (!!) bollar på samma gren. Ingen klen gran i år i alla fall!

" titta mamma vilken fin gran, vilka fina bollar, vilken fin tomte!!" Negativ är han i alla fall inte våran lilla pyntare <3


2 kommentarer:

  1. Millä reseptillä toi knäcke tehty? :)

    SvaraRadera
  2. Ännu förra året gjorde min dotter lika! Så många bollar som möjligt på grenen! I år hade hon en bra spridning. Och hon påminner mig ofta om att hon är ju 5år, så man klarar ju av allt själv då! :)

    God jul!
    /Kitty

    SvaraRadera