torsdag 11 december 2014

nee, ne inte ere väl leege för he?

Adde har varit rätt så sur och på dåligt humör, speciellt igår. Klagat på ont i magen ibland men inget mer. Dålig på att äta har har också varit några dagar, och IDAG kom förklaringen. 



Nu kör vi på halvfart här hemma, filmer, böcker och mera filmer. Nu äter han redan några saltakex och verkar både piggare och nöjdare. Stackarn som gått och mått illa. Vid hans spykalas hade jag sån jävla tur att det inte ens kan vara sant. Jag råkade ha en bytta i handen som jag skulle lägga i diskmaskinen då jag bara såg på honom att han kommer att spy NU. Då var jag där med byttan så allt kom i den. Förlänade gång hade jag hunnit tömma byttan och var redo igen = inget att torka från golvet. Man skall vara glad för det lilla vetni. Ni vet känslan efter att någon som man varit i närheten av fått magsjuka, varje litet bubbel i magen får det att isa till i hela kroppen. Huvudvärk sitter jag med, men vet inte om det beror på att jag inte druckit kaffe idag eller om jag håller på att bli sjuk jag också. Nå nu måste vi hållas positiva här och nu hoppas jag verkligen att vi andra klarar oss utan magsjuka och att Adde var klar med det nu.



1 kommentar:

  1. Puh, en sån tur du had!! Hatar VERKLIGEN spyor!!

    SvaraRadera