lördag 13 december 2014

inte mer idag

oj vet nu vad jag skulle kunna blogga just nu, jag skulle kunna skriva om den mysiga julmarknaden, om sammarbetsmötet med Alessandra på Terapihörnet här i Pargas (hint, det kommer att ordnas en tävling här på bloggen inom en snar framtid..) om luciakaffet som vi ordnade hemma hos oss idag eller om en massa andra tankar som svävar omkring i mitt huvud. Men vet ni vad, this MAMA is trött, så jäkla trött och also she has her head fullt av snor. Seriöst, ska jag bli sjuk nu? 

Men då jag kikar lite till höger om mig, sussar två älsklingar så sött redan. Jag kan inte annat än krypa ner bredvid dem jag också. 

Säg mig, VEM skulle inte bli myssugen av denna bild? 

(okej ni ska inte bli myssugna med Anton, han är MIN och väldigt upptagen ;)! ja och Saga är ju nog också min. Så nu får bli sugna att mysa med någon annan än de som är på bilden, OKEJ?)

Men hej vi tar och hörs imorgon igen. Jag blev så "van" att få kommentarer på bloggen i och med luciaröstandet så nu känns här nästan lite tomt och ensamt igen. Släng iväg en kommentar och gör mig glad, visst?!? 

KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar