måndag 8 december 2014

årets bloggluciakandidater ÄR:



Nu skall jag be att få presentera våra 5 bloggluciakandidater:

Mimmi


Carro


Julia


Emma


Maria


Maria fick sin bild 2 gånger då hon gjort en så fin liten gif som jag inte fick med i annonsbilden.


För att kika närmare på alla kandidaterna kan ni klicka på deras bild, då kommer ni att komma till originalinläggen på respektive kandidats blogg. Det lönar sig att kika in på bloggarna eftersom texten tyvärr blev lite liten på bilderna.. my bad.. Men som sagt kan ni läsa hela inlägget på deras bloggar.

 Bekanta er med alla kandidaterna, och välj sedan VEM som skall få just din röst. 

Du röstar genom att lämna en kommentar under detta inlägg  med din valda kandidats nummer. Röstningen avslutas på fredag 12.12 klockan 23.59! 

Den med flest röster vinner och blir årets blogglucia.

 En röst / människa är det som gäller. 

Det hoppas jag att alla kan följa..

Vad är det vidare? 

Nu kör vi igång röstningen för årets blogglucia 2014




86 kommentarer:

  1. Rösten går till..........Carro nr 2! Solklart ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vill rösta på kandidat nr. 3 Julia!

    SvaraRadera
  3. Röstar på nummer 4 :)

    SvaraRadera
  4. Nr. 1 ! Heja Mimmi!!

    SvaraRadera
  5. Svårt att välja, men röstar på nr 5! :)

    SvaraRadera
  6. Röstar på Carro och Lo, nr 2!! :)

    SvaraRadera
  7. Får bli nr.2 för min del :)

    SvaraRadera
  8. Nummer 2 för den ursöta bilden! :)

    SvaraRadera
  9. Det låter bra det där med lussandet i allas kommentarsfält, så jag röstar på 5:an! :)

    SvaraRadera
  10. Jag lägger min röst på nr 1! :)

    SvaraRadera
  11. Lägger min röst på nr. 2. Att jag är med som tomte i tåget kan jag inte lova men får se vad man blir mutad med :D

    SvaraRadera
  12. Jag lägger såklart min röst på Carro & gulliga Loppan :)

    SvaraRadera
  13. Röstar på Carro & Lo alltså Nr 2 !

    SvaraRadera
  14. Röstar på nummer 2! :)

    SvaraRadera
  15. Fina kandidater allihopa (: Jag lägger min röst på #5 Maria

    SvaraRadera
  16. Verkligt fina bloggluciakandidater! :) Min röst går till nr. 1.

    SvaraRadera
  17. Röstar på nr. 2 :)

    SvaraRadera
  18. Röstar nr 2 (Carro)

    SvaraRadera
  19. Röstar på den som enligt mig kan sprida mest värme och glädje :) nummer 2, Carro och Lo :) (så vill vi ju förståss oxå se Robert med i tåget)

    SvaraRadera
  20. Röstar på nummer 2 :)

    SvaraRadera
  21. Rösten går självklart till Carro och Lo nr 2 !

    SvaraRadera
  22. Min röst går till nr 2, the one and only Carro! (y)

    SvaraRadera
  23. Röstar på nummer 3��

    SvaraRadera
  24. Jag röstar på nummer 2 :)

    SvaraRadera
  25. Röstar på nummer 2!

    SvaraRadera
  26. Nr 1, heja Mimmi!!

    SvaraRadera
  27. Nummer 2 - Carro & Lo :)

    SvaraRadera
  28. Röstar på Maria, nr 5!

    SvaraRadera