lördag 13 december 2014

lucka 13, årets blogg lucia är...

Sankta LUCIA, ljusklara hägring och så vidare. Godmorgon på er och glad lucia. Utan någon desto mer inledning tänkte jag kasta fram en video. I den avslöjas det VEM som blev årets blogglucia. Spännande Spännande!




Efter blod svett och tårar är nu videon äntligen HÄR!!

(nu skulle det ju vara skoj att se videon eller hur? ja den kommer att komma upp hit på bloggen senare idag, direkt då det laddats upp på youtube! j*vla teknik säger jag bara, har laddat hela natten men ändå inte kommit någonvart. Så nu fick jag börja från början! 300 minuter.. satan! får man svära på sin egna blogg? ja nå sak samma, är rätt så förbannad just nu så jag gissar att det är okej!)

Ja men alltså grattis grattis till fina Carro som ju då blev årets

BLOGGLUCIA 2014


och tusen tack till alla andra kandidater också. 


Ni var alla så fina och hade alla satsat lite extra på era bloggar för att svara på mina frågor. 

TACK!!

Ni är alla super fina bloggtärnor idag ni också 
och jag hoppas ni hjälper Carro att sprida 
ljus och kärlek här i bloggvärlden.

Och när vi nu ändå pratar om Carro, ni har väl INTE missat årets finaste luciavideo? Carro nämnde den redan i intervjun. Tärn jakten. Alltså jag skrattade så jag grät. För härlig tjej, för rolig och helt suverän som lucia. You go GIRL! <3



Så att vad är det vidare? Glad lucia på er alla! 

och glöm inte att sprida KÄRLEKEN vidare <3

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar video! Alltså är det här med en luciavideo ett fenomen jag missat???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du menade Carros video så gjorde hon den för att hon blev årets blogglucia :) och om du menade min video, så TACK ;) den gjordes för att få en intervju på ett lite mer spännande sätt :)

      Radera