tisdag 9 december 2014

Dagens rubrik 3


Så var det igen en gång dags att skriva en dagens rubrik.

För att komma till originalinlägget och läsa andra bloggares bidrag skall ni klicka HÄR!

 Idag lyder rubriken:

”Detta ska jag uppfylla inom ett år.”



och då tänker jag att

2015 skall bli året då jag:

1. Tar tag i den hälsosamma kosten igen. 
2014 blev tyvärr året då jag inte gjorde så mycket annat än åt. Först var jag ju väldigt preggo och sen bara fastnade de dåliga ovanorna på. Ja visst tränar jag rätt så aktivt 3 gånger i veckan, MEN det hjäper föga om man äter fel. 

2. Börjar styrketräna igen. 
Eftersom muskelmassa bryter ner fett känns det som en bra lösning med tanke på att målet skulle vara att var lite "mindre" av mig själv om ett år.

3. Får ett eget nyrenoverat KÖK. 
Äntligen kan jag börja se framemot renoveringen, NU har vi beställt köket som kommer att komma i februari. *väntar ivrigt redan nu*

4. Satsar lite extra på bloggen. 
Ni kan inte förstå hur skönt det är att jag liksom slutat "skämmas" över bloggen. Mitt i allt är det ingen som tittar snett på mig mera, efter att jag och Paulina medverkade i PK har liksom många förstått att bloggande är så mycket mer än "detta år jag till frukost".

5. Då vi, HELA FAMILJEN, åker iväg till London för att hälsa på syster. 
FAN så jag hoppas på att detta skall ske. Skulle så gärna åka dit. 

6. Njuter av att vara mammaledig HELA året. 
Planen är att återvända till skolan igen i januari 2016, detta medför såklart även dagis för kidsen. Men dit är det ännu ETT HELT ÅR! Så nu vill jag verkligen njuta, för jag vet ju

7. Kommer att få ordna ett 1 års kalas och ett 3 års kalas. 
Tänk det, att Adde kommer att fylla 3 hela år nu på sommaren. Galet.

8. Verkligen skall satsa på mina vänner. 
Jag skall se till att jag träffar dem både med och utan kids. Jag skall se till att jag ger dem något annat än lunch och umgänge med söta kids.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar