torsdag 4 december 2014

tillbaka på gymmet

Jag: Hej hej (skäms som en liten hund för att jag varit borta från träningen i 2(!!!!) veckor!)


Sen började då timmen.. 

Diana som drar timmen var på hugget, NU KÖR VI!


Och jag bara: JAAA


timmen börjar och det kommer nya låtar, fiilisen blir lite mer denna..


.. hängde inte helt med i svängarna idag om vi säger som så.. 

fortfarande glad i hågen svettades jag vidare, men alltså jessus så tungt det var idag.. efter ett tag var fiilisen lite mer åt detta håll..


lite sådär smått spyfärdig (ät inte tomtegröt innan ni skall träna, som ett litet tips från mig till er!)

Dom andra som var på timmen bara gav allt och var jätte duktiga..


och jag bara: alltså seriöst..


orkar inte mera!!


Men nu efter duschen känns det bra igen! 


taggad för nästa veckas träning!


Fan så det straffar sig att vara på semester från träningen. 

*lovar mig själv att det inte skall hända igen*










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar