torsdag 4 december 2014

VIP kväll på KELOVEE

Igår på kvällen packade jag Saga i bilen och så körde vi in till Malmen (malmen är alltså det som är centrum här i Pargas, för er som inte känner till stället..) Måste erkänna att jag hade en och annan fjäril i magen innan jag kom fram.


Här ser ni förresten vår fina gågata. 



Stämningen inne på Kelovee var varm och trevlig! så fjärilarna flög bort rätt så fort.. Minna som är delägare i Kelovee är en väldigt härlig person. Glad och trevlig! Hon tog emot oss alla bloggare med öppna armar och berättade lite kort om deras affärshistoria och sen lite om olika märken som de sålde i butiken. Såå mycket fint!


det bjöds på glögg, pepparkakor, choklad och mandariner. Äkta julstämning <3


här ser vi Tanja och Kristina som kollar in en del av allt det fina i butiken. 


Paulina passade på att gosa lite med Saga. Vilket jag också gjorde.. ååååh min tröja, älskar den <3 





KÄRA tomten, jag lovar att jag varit snäll, så snälla ge mig en KitchenAid till julklapp. Den skulle passa så fint i vårt nya kök!


Sen riggade Paulina upp kameran för gruppbild..

foto: mystrawberrykiss

Tanja, Åsa, Rebecka, Nina, JAG (säggis) Kristina & Paulina




vill ha vill ha vill ha!

Farligt mycket fint! Eller hur? Om du inte bor här i trakten skall du inte gråta floder, det finns nämligen en hemsida också! Klick klick klick!

Vill tacka alla fina bloggare som deltog, jag vet att det var några till som gärna skulle ha kommit idag men som hade annat. Nästa gång ska vi hoppas att det passar för er också!

I ett skilt inlägg visar jag vad som kom med mig hem från kelovee, och vad som jag hittade i keloveekassen då jag kom hem. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar