onsdag 3 december 2014

Finfina vänner

Ni vet den där vännen som man ALLTID kan ringa till, den där vännen som förstår fast man bara är tyst. Den vännen som bara behöver höra ett hej och vet på vilket humör man är. Man är lyckligt lottad om man har en sådan vänn, dom växer minsann inte på träd. Men vet ni vad det bästa är?!? JAG har två stycken! Fina fina Lelle och fina fina Karin. Skulle nog vara mentalt väldigt sönder utan dessa två tjejer! Är så otroligt glad och tacksam att de orkar höra på mitt gnäll, det kan inte vara lätt.

De är två tjejer som jag litar på till 110 % som jag vet var jag har i vått och i torrt. VI har haft våra duster men alltid hittat tillbaka till varandra. Äkta vänskap är inte att alltid vara sams, det är att kunna bråka och sedan bli vänner igen! <3

Tack Lelle:


-för att du orkar med mig
- för att du är så engagerad i min familj
- för att du är en trygghet i mina kids liv
- för att du hjälper mig i vardagen
- för att du inte sade upp kontakten då jag blev preggo
- för att du alltid finns här för mig
- för att du är så rolig
- för att du förstår mig
- för att just DU är DU <3

Tack Karin


- för att du är så genomsnäll 
- för att du verkligen bryr dig om mig och min familj
- för att vi kan klaga över en massa skit tillsammans
- för att du är min träningskompis
- för att DU orkar med mig
- för att du är en bra förebild för mina barn (jag hoppas dom liksom inser att det lönar sig att städa hemma lite oftare än deras egna mama gör)
- för att du är ärlig mot mig!
- För att just DU är DU

kram <3 
och sprid mera kärlek!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar