lördag 13 september 2014

en extra klapp på huvudet

med blicken fäst mot målbilden
I morse hade jag lite extra energi så jag hoppade i träningskläderna och styrde bilen mot gymmet. Med en bra pod i öronen gick timmen riktigt bra.

Hihihi en liten parentes är att jag igår sade till Anton "imorogn skall jag ta en leg day på gymmet". Anton tittade på mig som om jag kommit från mars, VA?!?. Han kopplade inte ihop leg day med gymmet för han hörde bara lägg dej. Måste nog börja öva på mitt engelska uttal tror jag.

Jag lade mig inte ner på gymmet i alla fall, körde främst ben idag. Känner redan att det kommer att göra ont att gå ner från vinden imorgon. Skönt att träna på morgonen i alla fall, skall försöka göra det till en vana att i alla fall lördag eller söndag göra ett pass i salen. Återstår att se hur det blir med den saken. Igår traskade jag iväg med vagnen och gick hela 10km. Höll ett rätt så högt tempo också, var helt svettig och trött då jag kom hem. Nu är jag på G med träningen, gäller att se till att det inte går över styr bara, måtta med allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar