måndag 8 september 2014

En kort invigning

Inatt var ingen rolig natt, men mer om det i ett annat inlägg.

Idag hade vi shopping på shemat. Jag har varit i desperat behov av nya träningsskor (ni som ser mig ofta har hört detta i vadå 3 månader) och idag var då äntligen dagen. 

Vågade be om hjälp så jag tror att jag verkligen fått ett par bra skor. Skor som är gjorda för promenader, vilket är det jag sysslar med just nu. Sen då löpning blir aktuellt igen så tänker jag köpa ett par spring skor också. Tror det är hälsosamt med lite ombyte också med träningsskorna.

Började försiktigt med ynka 3km idag, han som sålde skårorna varnade för att gå långa promenader första gångerna. Måste gå IN skorna först. Dom känns väldigt bra och stabila på fötterna. Hoppas på många km i dessa fina 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar