tisdag 16 september 2014

klädkris

Hej hej tisdag! Vet ni ett stort problem som jag har? Jag har verkligen inte någon stil då det kommer till kläder. Är i ett desperat behov av nya kläder. Majoriteten av invånarna i min garderob är nog köpta år 2010 (?!?) typ. Seriöst! Köpte lite nytt förra sommaren men dessa kläder går ju inte på mig ännu. De ända plaggen som jag köpt nu senaste tiden är träningskläder, och inget fel med det MEN jag kan ju inte gå omkring i träningskläder 24/7. Riktigt så tränings tokig är jag inte. Men alltså jag orkar/hinner/kan inte shoppa kläder till mig själv, i så fall skulle jag vara tvungen att åka iväg till Åbo ensam och när i hela fridens tid skall jag hitta tid för det?

Måste kanske börja överväga att handla kläder över nätet, klicka hem (Anton hatar då jag säger att jag skall klicka hem något) lite kläder till mig själv. Känns lite avigt att satsa massa pengar på kisdsens kläder och inget på mina egna. NEJ det får bli en ändring här, måste börja shoppa mera! JA, det låter som en lovande plan för denna höst.

Här är ett litet plocka på mina kläder och "min stil".

"pippitröja" gillar jag 

vanligaste kläderna hemma är mjukisbyxor och någon paitis


             

finkläder



 

träningskläder och min älsklingströja från Oddmolly


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar