torsdag 11 september 2014

Syskon

Så länge som jag ännu är inne på den tanken så tänkte jag skriva lite om mina egna syskon. Vi är 4 systrar som alla har samma pappa men olika mammor (jag och julia har samma mamma och sen har V&v samma mamma) Jag och Julia har alltid bott tillsammans, hållit ihop i vått och torrt. Bråkat som galningar och varit bästa vänner. Jag hoppas att Adam och Saga också skall få en sådan relation till varandra (minus att jaga varandra med brödkniven då.. ;) )

Jag är alltså den äldsta, Julia kommer 3 år efter mig, V är 10 år yngre än jag och v som är vår lilla bebis (nå nej int är hon nu de) är 12 år yngre än jag. Det är något speciellt med att ha syskon. Vi förstår varandra på en helt annan nivå, vi vet saker om varandra som inte så många vet och vi kan varandras historia.


Jag älskar alla mina systrar och önskar att jag skulle kunna spendera mer tid med V&v men eftersom vi inte bor i samma stad så blir det inte så ofta. Julia däremot som vanligtvis finns nära till hands är på äventyr i LONDON just nu. (kika in på hennes blogg HÄR) Stolt storasyster som samtidigt är skit orolig för att lillasyster är ensam ute i den stora världen.
Som äldsta syster är jag så otroligt stolt över alla mina småsystrar, finare tjejer får man leta efter.



Dessutom har ju kidsen 3 helt underbara mostrar, det är inte alla förunnat det heller. Så tacksam över att dessa 3 finisar är just mina systrar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar