onsdag 17 september 2014

tränings schema

Ska sluta spamma med bilder från 2013, men det är min morot!
Så länge som jag ligger och är sjuk kan jag ju lika bra planera för träning som jag kan göra sen då jag blir frisk. Jag har ju vissa dagar med spikat program och sen kan jag planera resten beroende på hur veckan ser ut och hur Anton jobbar. Såhär tänker jag mig att nästa vecka skall se ut, bara jag är frisk då vill säga. Förbaskade hosta!

Måndag:
Zumba
Tisdag:
Sted & Cardio intreval
Onsdag:
Vilodag
Torsdag:
Step & Box interval
+ 30 min styrketräning i salen efteråt 
Fredag:
Vilodag
Lördag:
Styrketräning i salen
Söndag:
Vilodag

Dessutom försöker jag ju då varje dag gå ut och gå så länge kidsen sover. Brukar bli mellan 7 och 10 km. Kör 10 km de dagar som jag inte åker till gymmet och 7 km de dagar som jag har vilodag.

Såhär ser planeringen ut just nu. Ser framemot att öka på lite ännu, men man kan ju inte börja köra 120% från början, då blir man sjuk.. 

på tal om sjuk, låt mig bli frisk NU




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar