lördag 20 september 2014

Ett foto i timmen

Hejsan hoppsan! Fredag idag då, skönt! Idag har jag försökt att komma ihåg att knäppa en bild i timmen. Tror att jag så gott som i alla fall lyckades. Så enjoy, här kommer vår dag

Väckning vid 8.00 Inledde dagen med ett muminavsnitt i sängen, OKEJ OKEJ jag sov och Adde kollade mumin.
blöbyte och påklädning vid 9, frukost också
dagen första vila vid 10 tiden
undertiden passade vi på att rita och färglägga lite bilder t.ex. kl 11
vid 12 tiden skulle vi också och hämta Lelle, men fick ett litet hinder på vägen. Adam hade vist hittat askluckan, suck. 
Vid 13 tiden var det dags för lunch
vid 14 tiden lästes det lite saga
det lektes också med muminfigurer
och så mös syskonen lite
vid 15 tiden satte vi oss i bilen, kidsen sov en stund och jag och Lelle kunde snacka ostört
vid 16 tiden åt vi mat på KAMU, mums
Vid 17 tiden hade vi ätit klart

vid 18 tiden var det kaffe och fredags choko (okej okej, jag och Lelle åt också lite fredags choklad tidigare på dagen)

vid 19 tiden åt vi kvällsmål

och vid 20 var det gonat..




Dock sov ingen innan klockan 22, ja förutom Anton då som somnade då han nattade Adam. Adam hann kissa ner sig ett varv, Saga han vakna och vara hungrig och Adam var piggare än pigg. Men tillslut sover alla utom jag. Tog en EEEVIGHET att ladda upp alla bilder idag, så nu är klockan redan massor. Fotokurs imorgon kl 10. Ska verkligen bli spännande!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar