fredag 20 mars 2015

gästbloggare Tippan


Hejsan! Hörni NU är det en liten pippifågel som har något viktigt att komma med. Och jag råder er att göra som jag, och lyssna på hen. VÄLDIGT GOTT!


"Hördu Tippan, det låter lovande. Jag dreglar redan över alla påskägg i matbutiken"



" jaaa, jaaaaa och jaa"



" oj vad bra, vi råkade till och med ha alla ingredienser hemma. Nu får jag äntligen användning av kokoschipsen som jag köpt, SUPER! HÄR kommer ni till Malins webshop"




"oj då, det gick snabbt. Och JÄVLAR vad gott det är. TUSEN TACK FÖR TIPSET Tippan (hahha fult namn dock!) Kika gärna in igen om du har flera bra tips!"



Alltså helt otroligt att något som är så gott som hälsosamt kan vara såhär otroligt gott. Skulle lätt kunnat klämma i mig en hel sats, men NEJ några bitar fick vara nog. Så finns det lite kvar tills morgondagens kaffe också. *LÄNGTAR REDAN* 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar