onsdag 4 mars 2015

*upptagen* ställ en fråga efter inlägget!

hej hej från hon som IGEN är vaken mitt i natten. Det tycks nog vara så otroligt svårt för mig att gå och sova i tid. Nåja idag har vi haft fullt upp med att DISKA i DISKMASKINEN! Fatta lyxen. Jag lyfter verkligen på hatten för alla som inte har diskmaskin. Verkligen! Jag måste säga att jag HATAR att diska, det tar ju sån himla lång tid. Det beror i och för sig säkert främst på att jag ALDRIG orkar diska med det samma, utan lämnar det tills jag MÅSTE. Ja tänk, så äcklig kan jag också vara, fast Elin idag just funderade vad jag var för en som alltid bäddar sängen. Vissa saker är viktigare än andra om vi säger som så.

Nåja men eftesom vi har rätt så fullt upp med att försöka få ordning på torpet, eller okej inte torpet utan köket just nu så hinner jag liksom inte blogga. Barnen kräver sitt och den lilla lediga tid jag har sätter jag på att organisera, plocka i och plocka ur. Men jag är helt super nöjd med köket, och jag ser så framemot att får börja använda det till 100%. Idag lagade jag mat där för första gången, kändes svinbra!

Nåja men eftersom jag nu har fullt upp med vardagen just nu så skulle ni ju kunna passa på att ställa en liten fråga eller två. Jag lovar att jag svarar snabbare denna gång! Så går du omkring och funderar på något, litet eller stort, kring vilket ämne som helst, träning, hälsa, mammaliv, husköp, renovering osv. Så fråga, det finns inga dumma frågor!

(nu ska denna prutthurtiga mamma sova!) godnatt!

ja och en bild eller två skulle väl varit nice, ja kan tro det jo men tyvärr blev jag både trött och lat nu. Så ja det blev bara text. FATTIGT!

5 kommentarer:

  1. Vad är jobbigast med att renovera hus och ha småbarn?

    SvaraRadera
  2. Varför är inte Adam på dagis?

    SvaraRadera
  3. Är ni rika? Tänkt bara då ni verkar ha ett stort hus och det nya köket ser dyrt ut. Inget illa menat, undrar bara.

    SvaraRadera
  4. Varför valde ni just Adam och Saga till namn på era barn? Hade ni någon speciell orsak? Eller bara fina namn?

    Jag tycker i alla fall att det är jätte fina namn! Kram

    SvaraRadera
  5. Hur många dagar i veckan tränar du?

    SvaraRadera