onsdag 18 mars 2015

hola hola

HEEEEEEEEEEEEEJ! Saknar mej? (ni bara: var fan har du varit? kul då man kika in här och INGET har hänt!) NU är jag back on track, det behövdes tydligen ÖVEN en veckas paus för att blogglusten skulle väckas igen. Det var också det som var meningen, att jag skulle sakna bloggen lite. Känna efter, tänka, fundera, omstrukturera och så vidare. Nåja ni vill kanske inte veta mer om detta, så vi lämnar det vi att jag nu är TILLBAKA! (NI: *JUUUUBEL, APPLÅDER, GLÄDJETJUT*!)

Jag ska inte tråka ut er med att berätta *vad jag gjort så länge jag inte bloggat*, lite har jag uppdaterat på insta, liksom VEM kan leva helt utan socialamedier? Vill ni följa mig på insta heter jag minhetlvanligavardag där också.

Nåja alla pojkar och flickor och party.. nå nej alltså nu tänkte jag då redovisa lite från mötet med Linda på gymmey, som jag ju alltså hade på måndagen. HÄR kommer resultatet av 5 veckors kost och tränings schema.


om jag är nöjd? SÅ HELVETES NÖJD riktigt! jag har inte gått på någon diet, jag har inte varit hungrig, jag har ätit mat och mellis som aldrig förr och haft massa energi till träningen. 

Jag känner mig så otrolig bra, jag skulle önska att alla som vill gå ner i vikt skulle få samma hjälp som jag fått. Att ha de rätta verktygens är ju verkligen A & O. 

Nu gäller det sen bara att fortsätta i samma takt, träna, äta hälsosamt och sova. Hur går det för er andra som börjat leva hälsosamt? Några resultat redan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar