måndag 30 mars 2015

stjärnorna i himlen

Idag dog min gamlafammo, min fina gamla GAMMO. Även om hon var gammal och trött nu på slutet så känns det ledsamt att hon inte längre fins. Samtidigt vill jag tro att hon har det bättre nu, hon får vara tillsammans med GAFFA och fammo och faffa. <3

Här är vi, 5 generationer, Adam, Adams mamma, Adams moffi, Adams gamlafaffa och Adams gamla gamla fammo.

Så galet att tänka att vi var 5 generationer (!!) då Adam föddes, och nu då han snart skall fylla 3 år så är vi bara 3 generationer kvar. Tänk att två generationer försvunnit under hans ändå rätt så korta livstid. Min fammo dog i cancer 2012 och min faffa dog i cancer 2013. 

Ikväll låter jag datorn vara, ikväll tänder jag ett ljus för alla mina fina stjärnor i himlen. 

Saknaden är stor!

Vi ses igen <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar