fredag 6 mars 2015

Bloggkväll på terapihörnet Shop

Jag hade, i samarbete med Terapihörnet Shop i Pargas, fått möjligheten att bjuda in lite lokala bloggare för att vi alla skulle få bekanta oss med Shopen och med Alessandra som inte bara driver butiken utan även har andra tjänster. (förlossnings Doula mm.) Vi fick en MASSA nyttig info om olika saker, mycket inriktat på barn men också sådant som var och en av oss kan hålla i bakhuvudet. Produkter som indian socker och rosensalt presenterades och vi fick smaka på både goda och lite mindre goda saker. Hihi godast i mitt tycke var rotsakschipsen och de torkade frukterna med mörk choklad på. NAMI!

Alessandra är väldigt kunnig då det kommer till hälsa, och har man frågor lönar det sig absolut att kika in vid hennes butik. Där finns en massa olika saker, Denna gång passade jag på att köpa hem ekologiska tandborstar till barnen och lite speltpasta. 





godsakerna, chipsen och chokladen. Vågade inte köpa hem eftersom jag VET att jag hade klämt i mig allt på 3 röda.


dessa te förpackningar kunde man ju ha i hyllan bara för att dom är fina.


bärpulver är något som jag borde prova på, köpte ett av annat märke men det smakade blä. Dessa tror jag kan vara godare.


Vi tackar så mycket för oss för denna gång och hoppas att vi skall bli inbjudna flera gånger.

Med på träffen var: Paulina, Kristina, Nina, Tanja & Rebecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar