torsdag 26 mars 2015

lyxlunch


Idag åt jag en köpis sallad till lunch SÅ GOTT! Måste nog vara typ det bästa matbutiken här hos oss börjat med på länge. Salladsbaren, som är till bredden fylld av HÄLSOSAMMA godsaker. Sallad, grönsaker, proteiner ja ALLT. Lite onödigt dyrt kanske, men det får man väl leva med. Ett liiiitet minus med salladsbaren är väl då att det ju MÅSTE vara typ bästa smittostället i stan, liksom alla petar på dom där verktygen som man tar sallad med och ja.. Men hej det glömmer vi bort nu eftersom salladen var god, och JA jag tvättade nog händerna innan jag började äta. 

Extra lyxigt blev dagens lunch eftersom BÅDA BARNEN SOVER. Lycklig nu, men alltså dom tog morgon klockan 5(!!) i morse, kan vi flytta klockan nu???


som den sanna bloggare jag är passade jag alltså på att äta lunch framför datorn idag. Det händer väl ca. ALDRIG nuförtiden. Så idag njuter jag verkligen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar