söndag 1 mars 2015

Jag har aldrig sett en endaste en av star wars filmerna

Med inspiration av Carros aldrig lista tänkte jag se hur många aldrig punkter som jag kommer på. Och jag vet att man aldrig skall säga aldrig med det struntar jag i nu. 

Då kör vi!



Jag har aldrig sett en endaste en av star wars filmerna, och planerar inte att göra det heller.
Jag kommer aldrig att sluta gilla Harry Potter. H. hon som ska till H P världen i April <3
Jag har aldrig drömt om att flytta utomlands, nej inte en endaste en gång.
Jag ville aldrig bli djurskötare eller delfinskötare som barn, fast alla kompisar ville bli det.
Jag kommer aldrig att byta märke på min dator eller telefon. I <3 ÄPPEL 4 ever!
Jag skulle aldrig byta ut min vardag mot någon annans, ALDRIG!
Jag kommer aldrig sluta ha babyfeber. Nej jag tror faktiskt inte det.
Jag kommer aldrig skriva ut mig från kyrkan. Varför skulle jag?
Jag kommer aldrig bry mig om någon annan vill skriva ut sig från kyrkan, för mig får var och en göra precis så som hen vill!
Jag går aldrig och sova i tid, det är tydligen omöjligt!
Jag vaknar aldrig pigg, seriöst jag är så avis på människor som vaknar pigga på morgonen.
Jag har aldrig tittat på Big Brother, verkar skit! Paradise Hotel däremot kollade jag nog på.
Jag kommer aldrig att tycka att det är ok att bjuda alkohol eller tobak till sina egna minderåriga barn!
Jag vill aldrig mera röka. Been there done that.
Jag har hittills aldrig ätit god sushi, blää.
Jag kommer aldrig att äta getost, blää ännu mera!
Jag kommer aldrig att glömma den kvällen/natten som min fammo dog. 
Jag vill aldrig vara tillsammans med någon annan än Anton
Jag har aldrig varit på Kanarieöarna
Jag har aldrig varit i Thailand
Jag kommer aldrig göra mig av med mina muminmuggar
Jag städar aldrig bilen, fråga fast Anton. Viktigare att städa huset än bilen!
Jag packar aldrig matkassarna i butiken på ett smart sätt, fråga Anton igen. H. hon som tar typ 3 kassar för 5 saker.
Jag skulle aldrig gå ensam på bio, verkar tråkigt.
Jag kommer aldrig att jobba med något som har med djur att göra, djur och jag går inte ihop.
Jag kommer aldrig att förstå att människor och djur ska ha samma värde, och 
jag kommer aldrig själv att tycka det heller.
Jag kommer aldrig klä Adam i klänning.
Jag kommer aldrig att köpa Hello Kitty kläder till Saga, eller Adam heller för den delen.
Jag läser aldrig bloggar som inte intresserar, inga modebloggar, inga bloggar om hästar eller hundar heller. Totalt ointresserad. 
Jag kommer aldrig förstå människor som inte gillar godis.
Jag kommer aldrig hoppa fallskärm, bungy eller något annat lika galet.
Jag har aldrig tagit någon tatuering, säger dock inte att jag aldrig kommer göra det.
Jag vill aldrig mera väga såhär mycket som jag väger nu!
Jag kommer aldrig bli vegetarian, gillar kött för mycket.

4 kommentarer:

  1. Borde kanske skriva bli vegeterian frivilligt. Är själv allergisk mot kött och blir otroligt sjuk om jag får i mig ens lite...skulle annars inteva vege.

    Bara en liten reaktion... Tackar för en finfin blogg! =)

    /Erica

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det har du ju nog rätt i, liksom jag skulle aldrig välja att bli det. Det var bra konstruktiv kritik. Trist för dig att vara allergisk, det är säkert jobbigt!

      Tack snälla, kul att du gillar bloggen :)

      Radera
  2. jag tycker du inspireras ganska ofta av carro :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan nog vara att det är så :) hon har en så inspirerande blogg ;) själv blir jag i alla fall glad då någon tagit inspiration från min blogg :)

      Radera