lördag 7 mars 2015

fråga 1


Det jobbigaste är att man aldrig har tid för själva renoveringen. Jag skulle gärna ha fixat och donat en massa här hemma men tiden räcker liksom inte till. Direkt något skall fixas så behövs det barnvakt vilket gör att det blir bökigt. Visst har vi många som ställer upp, men då har jag prioriterat att gå på gym istället för att måla en vägg. 

Som tur är har vi många som hjälpt oss så att saker och ting ändå blivit gjorda, och Anton har ju fixat en massa. Men ja för mig har det varit rätt så jobbigt att inte ha den tid som jag skulle ha velat ha.

Sen är det ju inte så skoj att ha det stökigt i hemmet, sågspån överallt och en massa mer eller mindre farliga saker runt om i huset. Det kräver mer av en själv och det finns större risker med att vara hemma. Men över lag har det gått bättre än jag vågat hoppas på. Det har inte skrämt oss ännu eftersom vi redan nu planerar nästa renovering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar