söndag 8 mars 2015

söndag igen

Ja så var det söndag igen och ännu en vecka är slut. De senaste veckorna har jag ju lagt upp en liten video på söndagskvällen där jag pratat om veckan som gått men idag har jag varken lust eller ork att göra det. Har rätt så dålig smak överlag då det kommer till bloggen och bloggar just nu. Känner väl att jag inte har tid, eller lust att lägga den tid som det krävs. Känns trist förstås, jag gillar ju att blogga! 

Men har alltid tänkt att bloggen inte får ta mer energi än den ger, och ja just nu gör den nog tyvärr det. Vardagen är rätt så krävande för tillfället, det finns så mycket jag vill hinna med och jag har heltiden dåligt samvete över att något lämnar på hälft, är det inte bloggen så är det hemmet eller träningen eller vännerna. Det är rätt tungt att ha dåligt samvete hela tiden. Därför väljer jag att ta några steg tillbaka, ta det lite piano och känna efter.




För er som är intresserade kan jag ändå meddela att veckan som gått varit en bra vecka, 3 cardiopass och 3 pass styrka. Maten har också gått bra, inga större problem alls. Lite smått unnande under bloggkvällen bara, och det handlade om några rotsaktschips och några torkade bär med mörk choklad. Känns som att jag börjat hitta balans i både träning och kost, vilket är skönt eftersom det också betyder att jag inte behöver tänka lika aktivt på det hela tiden. Det mest intressanta är att jag märker direkt om jag en dag hoppat över ett mål. De dagarna är jag VRÅLHUNGRIG på kvällen vilket jag inte är annars.

I morgon är det bara en vecka kvar tills nästa möte på gymmet, ska bli så spännande att se vad resultaten är. Nyfiken är jag minsann!

Även om maten och träning gått bra denna vecka så  har jag varit trött, har fått en så otroligt välbehövd sovmorgon som rättade till det mesta men ändå känner jag mig matt. Hoppas på mycket vårsol nästa vecka, det om något borde ju pigga upp eller hur?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar