måndag 15 juni 2015

härliga måndag

Oj en sån bra måndag jag haft idag. Riktigt en såndän " NU JÄVLAR KÖR VI " måndag. Började dagen med en stor tallrik gröt, med grynost, hallon och jordnötssmör.

*SLURP* 


Vid 10 tiden kom Lelle hit för att umgås med kidsen, jag passade på att åka iväg till gymmet och styrketräna. 



Så härligt med vänner som ställer upp och vaktar barnen <3 *tacksam* Sen åt vi salladslunch och bara umgicks några timmar. Vi hann vara både ute och inne, men alltså FAN vad det orkar blåsa ändå. Inte direkt någon sommarfiilis här inte. På eftermiddagen var det dags för middag, lite utelek med barnen igen och så ÄNTLIGEN iväg till gymmet. Åååå älskade måndag, älskade måndagszumba. Den energin och glädjen som jag får VARJE GÅNG efter Dianas zumba är helt super, man lever liksom på den tills nästa veckas måndag typ. (eller okej, den och step timmarna då SÅKLART) Nåja men efter att jag skakat löst lite av allt det jag ätit under helgen så fastnade jag såklart och prata. Det blir alltid så, speciellt på måndagar. Konstigt vilka samtalsämnen man hinner igenom på bara en "kort stund". Jag hade ju egentligen lovat Anton att komma hem genast efter zumban så att han skulle hinna klippa gräset ännu ikväll. Kan säga att Anton var sådär lagom road då jag sent om sider rullade in på gården. 

En timme senatre än jag borde..hupsis..

Men vet ni, ibland är det viktigare att få snacka lite härligt tjejsnack en stund och ha en "höåker" på gården en kväll till.

(dessutom hann ju nog gräset klippas också, så slutet gott allting gott)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar