fredag 26 juni 2015

som att duscha med en kokosboll

För jätte länge sen, blev jag kontaktad av kosmetik företaget Cosmetique, dom ville göra ett samarbete med min blogg och jag skulle då få testa lite olika produkter. Paketet skickades till mig, men försvann sedan tillbaka till Jakobstad. Efter några mail kom det som tur tillbaka hit till Pargas.

 Detta inlägg är alltså ett samarbete mellan minheltvanligavardag.com och cosmetique.


Den första produkten som jag valde att testa på var ett Candy Scrub i produktserien Odylique. 
Såhär beskrivs produkten på cosmetiques hemsida

"En djupt exfolierande och lyxig ekologisk kroppsscrub som ger enastående resultat och passar alla hudtyper. Den himmelska doften av kokos och kakaobönor ger dig känslan av att vara på en tropisk ö. Efteråt är huden skonsamt förnyad, polerad och silkeslen"

jag har någon liten förkärlek för kokos just nu och föll direkt för ett skrubb med kokosdoft. Det kan liksom inte bli för mycket kokos för mig just nu. Jag smörjer ju in hela mig i kokosolja efter dushcen också #galenkokostant.

Igår efter gymmet var det äntligen dags att testa den, både jag och Lelle (ja vi duschar hos oss  ibland efter gymmet, hahaha låter ju normalt) var ivriga som små barn. Och vi ojade och vojade oss om hur bra skrubbet var, och det doftade ju verkligen helt ljuvligt. Som att duscha med en kokosboll på ett bra sätt. Resultatet var också jätte bra, super mjuk hud och lite lite kokosdoft. Så otroligt somlig på något vis, och det är ju aldrig fel. Speciellt inte nu då sommaren lyser med sin frånvaro. 

Skrubbet kändes behagligt mot huden, blev inte klibbigt och inte heller för vasst. Riktig jätte skönt faktiskt, skulle vi ännu haft bastu skulle det varit perfekt. Men det är ju inte skrubbets fel att bastun inte var på. Jag är såld på denna produkt och ser redan framemot nästa skubbtillfälle, haha har väl inte någon hud eller solbränna kvar efter denna sommar om jag skubbar mig hela tiden. 

Vi ger den 5 av 5 koksonötter!



Vill du beställa hem den? Läsa mer om den eller kolla in alla andra superprodukter som cosmetique säljer så ska du klicka in dig HÄR, HÄR kommer du direkt till skrubbet. 

I paketet från cosmetique kom också 2 andra produkter, men mer om dem då vi testat dem.

Tusen tack till cosmetique som låtit mig testa detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar