söndag 21 juni 2015

Ett litet godnatt

Hejsan! Tyst här på bloggelito idag. Vi har väl inte utfört några stordåd men ändå haft fullt upp. På förmiddagen städade vi undan i korpo och körde sedan hem. Hemma försökte jag sola, men då jag lade mig ner i solstolen gick solen i moln, kiitos. 



Nu på kvällen har vi varit och tittat på genrep av årets sommarteater. Adam gjorde också premiär då det kommer till sommarteater, detta var nämligen hans första. Mer om det i morgon.



Måndag i morgon igen. Och äntligen en vecka som inte kommer innehålla något kalas, SKÖNT! Ska ge gärnet nästa vecka, men mer om det i morgon. Nu är det godnatt!

(Jag vet att mobilinlägg suger, MEN jag har muskelvärk i benen och röven från igår så jag orkar inte gå ner för trappan och hämta min dator. Tyvärr!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar