onsdag 10 juni 2015

nackdelen med att varken amma eller vara gravid

Alltså URSÄKTA nu men HELVETE vilken mensvärk jag dras med idag igen. Förra gången jag hade mens blev jag riktigt dålig, låg med kramper i sängen och tyckte synd om mej själv. Denna gång var jag mera beredd och laddade in burana direkt från morgonen, därför är jag ju upprätt ännu också. Men alltså ja, jag har ju varit så bortskämd de senaste åren eftersom jag inte hann ha mens mer än typ 2 gånger mellan att jag slutade amma Adam och blev preggo med Saga. Kroppen ger igen nu, och jag ska väl ha 3 års mensvärk på en och samma gång. URK. 

Hoppas att det jämnar ut sig med tiden, för alltså jag orkar inte gå tillbaka till det jag hade som typ 15 åring, då kunde jag vara sängliggandes och spy av mensvärken. Nåja, lite mera burana bara, så ska vi hoppas att det lättar snart.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar