tisdag 23 juni 2015

Pirr i magen

I morgon ska jag vara på gymmet vid 9 tiden. Vi ska gå igenom mitt nya träningsschema och jag är nervös. Har nämligen färdigt ont i musklerna, kommer  typ att börja gråta. Haha nå nej så farligt ska det väl inte vara. Ser framemot att ha lite nya utmaningar att bita i, man blir ju lätt så bekväm i det man är van med.

Idag for jag till frissan, sådär härligt spontant som det blir då ens syster samtidigt är ens frissa. Hon hade en tom eftermiddag och jag var i behov av lite mer slingor till håret. Det blev jätte bra, var nog nöjd innan också men nu är det super. Fick massa beröm för det på gymmet, och sken ikapp med solen (fast solen var bakom molen och det regnade typ) 


Efter gymmet var det inte riktigt lika fint mera. Dagens pass var så svettigt att man kunde trott att vi varit och simmat. Men så otroligt skönt ändå, att riktigt känna hur svetten sprutar. "Hejdå chokladen som jag åt på helgen" typ. Nåja men som sagt, i morgon gäller det. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar