torsdag 23 juli 2015

#träningsglädje

Hejhopp! Här har det minsann inte varit mycket aktion denna vecka. Det beror delvis på lite brist på inspo och delvis på att jag jag haft annat för mig. No shit, ofta jag har massa extra dötid.. Något som jag däremot haft lika mycket tid för som vanligt är TRÄNINGEN, oj detta flow just nu! Hoppas det aldrig tar slut.



 Jag förstår att ni säkert börjar bli lite trötta på mitt tjat om att jag ÄLSKAR träningen, så istället tänkte jag visa lite fiilisbilder som jag tvingade tjejerna att vara med på idag. Haha det är inte lätt att vara kompis med en bloggare, LOL NEJ jag är inte hög i korken mera, det gick nog om efter förra helgen.. Det är dessa brudar som gör min träning så rolig, oj dessa brudar alltså finaste träningssällskapet man kan ha.  

Mina bästa träningsvänner <3 


Såklart ville jag ju att vi skulle posera med både Diana (första bilden) och Linda (andra bilden) det är fasiken tack vare dessa människor som jag mår så bra som jag mår idag. Tack vare dem som jag äter hälsosamt, tränar och verkligen njuter av livet. Dom inspirerar, motiverar och peppar. ALLA TUMMAR UPP! Alla borde få ha tillgång till dessa brudar, eller motsvarande då kanske. För dessa två finisar får minan inte försvinna från Sportsgym! (ibland drömmer jag ju mardrömmar om att dom slutar jobbar på sportsgym, inga trevliga drömmar alls. HUA mej ändå!)



Alltså dessa tjejer, jag skulle kunna skriva långa romaner om hur mycket jag gillar dem. Hur mycket dom ALLA motiverar mig på olika vis.  Så otroligt tacksam över att jag har dem i mitt liv! Och att jag får träna tillsammans med dem varje vecka, lyckost mej liksom. Visst gillar jag att styrketräna också, att ensam få svettas och känna hur det bränner i mina muskler. Men jag skulle ALDRIG byta bort de ledda passen, ALDRIG! Den energin och den fiilisen som man har efter ett riktigt svettigt pass går inte att hitta någon annanstans!


och tillslut en bild från efter själva passet. Ni vet ju att man inte tränat tillräckligt hårt om man fortfarande ser bra ut efter träningen.. hihihi nu låter det som att jag tycker att vi är fula på den sista bilden, men jag skojade bara super fina brudar hela bunten!


I väntan på nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar