torsdag 9 juli 2015

Familjen annorlunda

I början av juni hade jag bokat in en fotografering med super duktiga Kamilla, hennes blogg hittar du HÄR. Jag var jätte ivrig och hade redan på förhand kikat på alla de fina bilderna som hon hade på sin hemsida. Nåja nu är det ju som så, att vår familj inte är helt som alla andra. Barnen totalvägrade att samarbeta, Adam såg ABSOLUT inte in i kameran alls (seriöst vi höll på i 1,5 h) och Saga gallskrek direkt som hon inte var i min famn. Nu låter detta som värsta kaoset, men stämningen var ändå god. Kamilla försökte på alla möjliga olika sätt få barnen att samarbeta men just den dagen hade dom helt enkelt inte lust.Efteråt pratade Adam om att det var roligt att fotas, haha tjena bara. Nej men huvudsaken var ju att vi alla ändå hade roligt och att ingen blev stressad. (lite sur på mina kids var jag nog i bilden då vi åkte hem..men rätt så snabbt gick också det om)

måste ju visa bonusbilden som Kamilla skickade mig, ett kollage som är rätt så beskrivande.

Även om det inte gick riktigt så som jag hade tänkt mig, och även om bilderna nu inte heller blev det jag hade drömt om så är vi nöjda. Några små guldkorn hittade vi sedan, blad säkert 100 bilder. Jag älskar själva fotot, ljuset och färgerna. Synd bara då barnen strejkade. Som tur ska vi försöka igen senare i sommar, och hoppas på att vi kanske då kunde få några enskillda bilder på barnen också. Tror minsann att vi ska ta med Lelle som "extra flirtare bakom kameran"

Här kommer nu mina favoriter:





alla bilder är fotade av Kamilla.

Hur som helst kan jag verkligen rekommendera Kamilla, super trevlig och mysig och jätte duktig! Hon fick i alla fall mig och Anton att se avslappnade och snygga ut på bild. Tummen upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar