fredag 24 juli 2015

imorgon är det dags för vågen igen

Nu känns det verkligen som evigheter sedan jag senast hade träff med vågen, men så är det ju också typ 6 veckor sedan. Som vanligt är jag lite nervös för resultatet, inte sådär jätte mycket men lite. Jag VET ju att jag inte fuskat nästan alls, och att jag verkligen tränat hårt. 

jaja lite fusk har jag ju nog hunnit med..

Rädslan sitter kanske i att jag är rädd för att bli besviken, men jag hoppas ju på att jag inte ska behöva bli det. Linda har lovat att vi kör en "teho-kur" ifall viktnedgången stannar av. Det kommer att hända i något skede, kroppen anpassar sig till det hälsosamma livet och då stannar också viktnedgången av. Det känns i alla fall bra att ha en "plan B" att ta till, för jag vill minsann inte bli och stampa på dessa kilon. Nej tack inte ännu! Visst har jag ju gått ner rätt så mycket i vikt, men faktum är att jag FORTFARANDE har fetma, om man ser på mitt BMI. Riktigt på gränsen mellan fetma och "bara" överviktig. Haha att någonsin bli normalviktig känns nog ännu rätt så avlägset. 

men som ni ser är jag, taggad till 1000. Haha kommer så att missbruka mina nya fiilisbilder från gymmet nu. Ber färdigt om ursäkt. Tack! 

Men vi får se, kanske det börjar bli dags för lite teho snart då? Nej jag ska försöka att inte ta ut något i förskott, vi ser helt enkelt imorgon. Innan vägningen ska jag som vanligt köra ett träningspass, jag började ju göra det i början så för att resultatet skall vara så "rätt" som möjligt så är det bra att äta typ samma sak innan och göra typ samma sak varje gång. Nåja inte mig emot att köra ett träningspass heller. På lördag tar vi lite semester hela familjen, haha ja ni läste rätt! På lördag morgon hoppar vi på båten och åker över till sverige några dagar. Vi sak träffa lite släktingar och umgås som den familjen vi faktiskt är! Ska bli skönt, hoppas jag.

Nu tror jag det är bäst att stänga datorn och gå och sova. Har verkligen haft lite svårt med det där att gå och sova innan klockan 2. Ni vet, det finns ju så mycket att kolla innan man somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar