fredag 24 juli 2015

SEMESTER taggad?!?

Hej hej igen, OJ så skoj att så många kikat in här på bloggelito idag. Verkligen alltså, välkomna och hoppas ni vill stanna. (hah så läser typ ingen detta inlägg..just my luck) 

Egentligen borde jag inte alls sitta här med datorn ikväll mera. Vi åker ju iväg till Sveariket imorgon med morgonbåten och jag har packat NADA. FASIKEN vad jag HATAR att packa. Seriöst, usch och fy och blä för det. Nåja nu ska vi ju inte vara borta sådär jätte länge, så vi behöver ju inte speciellt mycket. Men ändå. Känner mig som en skitbra mamma som planerar saker och ting sådär duktigt. Haha vi bokade ju själva resan IDAG.. Nå vi ska försöka att komma ihåg det mesta, och som tur kan man ju köpa det man glömt. Haha som en gång, då hade ju Anton glömt HELA sin väska hemma. LYCKAT! då fick han snällt gå och shoppa lite nya kläder, hmm borde jag kanske.. hihi. *smider lömska planer*. Skönt ändå eftersom vi har bilen med, så behöver man inte packa så bra, utan man kan mera slänga ner det man ska ha i kassar och deala med det senare. Oj jag bara älskar hur ordningsam jag är.

en bild från fjolårets sverigeresa, kolla på lilleputten som bara var 2 år då.

Vi har inte några storslagna plans för våra dagar i sverige, mest bara umgås. En natt hos Antons moster och sen 2 på hotell. *lyx* drömmer redan om att få äta hotellfrulle. Fick order av Linda idag att jag verkligen ska njuta av min lilla semester nu, och så fortsätter vi att köra 120% på onsdag. Låter som en bra plan. Och med njuta menar jag ju såklart INTE att jag kommer gå helt LOCCO och bara äta skräp, nej men kanske ta en glass eller lite choklad eller något sådant. Cocis ska jag i alla fall unna mig, *kärlek* och sen ska jag dricka celcius. Men annars ska jag nog vara rätt så nyttig. Ni vet, efter att jag ätit hälsosamt så gott som alla dagar i 6 månader så vill jag inte ens tänka på skräpmat. Förutom god pizza då, för det är ju alltid gott. Men liksom äter faktiskt hellre sallad, för i min mun smakar det godare. I morgon ska vi käka buffet på båten, är helt övertygad om att det kommer gå jätte bra. Lagom av allt, jag menar vi har ju ändå hela 4 dagar semester i år.

Men NU dags att börja packa.. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar