fredag 3 juli 2015

nu snackar vi sommar

Oj vilken härlig dag vi hade igår. Packade väskorna och drog till stranden mitt på dagen, vi åt lunch där. Vi njöt i solen, vi SIMMADE (eller okej då simmade kanske är att överdriva, men vi doppade oss jätte länge!) Adam och jag. Saga doppade stortån och drog sedan hastigt upp fötterna, för kallt för henne. Vi hade sällis av min mamma också, vilket nog nästan behövs. Det går inte att simma om jag är ensam med båda barnen på stranden. Så tur att min mor också gillar att chilla på stranden. Så härligt att det äntligen varit lite strandväder, nu känns det som sommar. Lite lyckades jag bränna mig igår också, typiskt nog just då jag hade simdräkt så brännan är ju inte det finaste jag sett om vi säger som så. Ett stort kryss på ryggen, men sånt händer. Blir väl att ha t-skjorta på idag, i alla fall nu på förmiddagen. Idag väntar vi på Anton, som lovade sluta lite tidigare, innan vi åker till stranden. Det är ju fint om vi hinner med EN stranddag hela LA FAMILIA också. Men nej vet ni vad, nu loggar jag nog ut. Kan vara att det blir tyst här hela helgen, men jag gissar ju att ni andra också tänker njuta av sommaren nu?!? 




Vill ni ändå hänga med lite vad vi gör så kan ni ju följa mig på insta minheltvanligavardag heter jag där.

Njut nu människor, kom ihåg att den finska sommaren ÄR årets bästa dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar