lördag 25 juli 2015

Hej hej från Amorella!

Hejsan hoppsan! Här guppar vi omkring på sverigebåten. Vi har det riktigt bra faktiskt, Adam har jätte roligt i leklandet och vi andra försöker hinna med. Saga gillar bollhavet, själv HATAR jag det. Liksom man VET ju hur äckligt det är med alla barn som slickar på bollarna. Men jag försöker hålla god min, och tutt i munnen på Saga.

Buffen var riktigt najs! Även om jag kan bli helt tokig på alla människor. Folk tappar tydligen allt vett direkt det handlar om mat. Klämmer sig framför barn i köerna och jag vet inte allt. Våra barn åt 5 saker, melon, potatis, köttbullar, jordgubbar och glass. Tur att dom var gratis. Själv åt jag förrät två gånger och sen orkade jag inte mera. Men bra så, för det är ju förrätten som är bäst enligt mig. Nu just vilar vi lite i hytten, tack gode Gud att vi förstod att ha hytt! Så skönt att kunna komma hit och vila mellan varven. Någon timme kvar ännu sen är vi i Stockholm. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar