torsdag 28 augusti 2014

Framsteg

Det har känts lite som att alla träning inte gett några synliga resultat. Så idag tog jag tjuren vid hornen och jämförde foton. Tog en bild första gången som jag åkte till gymmet i juni. Och fotade nu via samma spegel i samma träningskläder. Och visst jar det hänt, inte nåot dramatiskt men sen är det ju "bara" 2 månader sen jag började träna också.

Behövde lite påminnelse om att allt hårt arbete nog märks. Jag älskar träningen och hoppas verkligen att jag skall lyckas hålla kvar den som en del av mitt liv. Under så gott son hela livet har jag varit överviktig varit tjockis varit obekväm i min kropp. Jag har dietat, jag har bantat och så har jag frossat igen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag skall komma i balans och få ett sunt förhållande till vikt och utseende innan mina barn påverkas. Vill verkligen att dom inte skall behöva gå igenom allt det som livet som överviktig är. 

Det är bara att fortsätta kämpa, att fortsätta försöka hitta balansen. Ingen diet, inget frosseri och ingen svält. Det är svårt men det SKALL Gå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar