onsdag 20 augusti 2014

Berätta!

Hejsan hoppsan! Ni är några trogna läsare som klickar in här på bloggen även om jag verkligen nästan skäms för att jag så sällan har tid att uppdatera den just nu. Känns som att jag kanske kommer att kunna hitta tillbaka till bloggen nu då resten av livet är under kontroll. Det som jag gärna skulle vilja veta är ju vad ni som läser min blogg vill läsa om. Så berätta snälla vad ni skulle vilja se här på bloggen, vardagen? träningen? barnen? huset? renoveringen? 

Jag tror verkligen att några kommentarer skulle göra att min iver skulle vakna. Om ingen kommenterar känns det ju lite trist, så bjud gärna på någon kommentar och gör mig glad.



Puss!

9 kommentarer:

  1. Allt :D om ert liv, hur de ser ut med två barn, jobb, hus å renovering, roligast är de att läsa om vardagsliv å int den där perfekta fasaden :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för svar :) nej någon perfekt fasad är ju inte speciellt spännande! :)

      Radera
  2. Jag tycker din blogg har en bra balans nu. Jag läser gärna om vardagen, vad du hittar på att göra som mammaledig, om studierna, om huset. Allt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad kul att höra :) jag skall försöka berätta mera om vår vardag, det händer ju ändå ett och annat med två barn i huset :)

      Radera
  3. Läser gärna om barnen, huset och träningen. Och allmänt om er vardag förstås :) har själv en pojke född 08/12 och en dotter född i juni så det är roligt att följa med (har följt med sedan du var gravid med Adam) Ska försöka bli bättre på att kommentera också :)
    /Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att dina barn är så jämnåriga med mina och vad roligt att du läst så länge :) super roligt med lite kommentarer, borde själv också bli bättre på att göra det!

      Radera
  4. Och artiklarna om barnuppfostran som du länkade till tidigare var intressanta! Så tipsa gärna i fortsättningen också om liknande :) /Camilla

    SvaraRadera
  5. Jag tycker om att läsa om din vardag där du kombinerar två barn, studier, flytt o eget hus, o motion o hälsa. Fina o intressanta synvinklar, ärligt o fötterna-på-jorden :) / Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :) vad kul att folk verkar gilla min blogg, det trodde jag helt ärligt inte.. det om något ger en motivation att fortsätta :)

      Radera