måndag 25 augusti 2014

Ny vecka, nya möjligheter

Godmorgon världen!
Måndag igen då, skönt på något vis. Tycker egentligen om måndagar, en ny start på vecka, en ny chans att börja med något nytt. Idag har vi lite smått program, nu på förmiddagen blir det familjecafé. Sen en sväng via butiken och sen är det lunchdags. I kväll är det äntligen dags för zumba igen, OJ vad jag är glad att jag kommit igång med träningen igen!

Skall verkligen försöka fortsätta men den goda rutinen som jag fick in förra veckan, att gå ut och gå under tiden som Adam skall sova. Det är så otroligt skönt att bara få gå. Brukar oftast ha en podcast i öronen (jag var säkert sista människan på jorden att upptäcka podcasts eftersom jag inte lyssnade på dem före nu på sommaren). Favorit podden är nog Alex och Sigges podcast, tack för tipset faster! Promenaden brukar bli ca 7 km, i passlig takt, ser det som vardagsmotion.

Nej nu ska vi börja klä på oss så att vi är klara att åka iväg om ca. en halv timme. Lite program varje dag gör ju att vardagen flyter på lättare.

2 kommentarer:

  1. Var är det familjecafe på måndagar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Församlingen ordnar det i Hyddan, samma hus som klubben är i 😄

      Radera