torsdag 28 augusti 2014

singing in the rain

6 av 7 km idag var väldigt sköna. Det var friskt i luften och barnen sov. Men sen, den sista km hem, då öppnade sig himlen och vattnet öste verkligen ner. Jag var så blöt då jag kom hem att jag inte ens var på dåligt humör. Så plaskvåt att precis alla kläder måste hägnats på tork. Tur ändå att de bara var den sista KM, och inte då jag var som längst borta hemifrån.

En skön promenad var det i alla fall, med favoritpodden i öronen. Börjar få lite ångest över att jag snart lyssnat ikapp, då måste man ju vänta en hel vecka på nästa avsnitt.




Älskar vår vagn, som jag skrivit så många gånger, men en såpass dyr vagn skulle verkligen kunna ha bättre regnskydd! Knöligare regnskydd får man leta efter, dessutom tar dom massa plats att förvara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar