fredag 31 augusti 2012

Hur går det då?

Hittills har det gått riktigt bra med den nya livet. Jag har unnat mig lite UTAN det dåliga samvetet, och utan att det spårat ur. Dock märker jag att jag måste påminna mig själv att äta tillräckligt. Mitt största problem då jag äter hälsosamt är att jag äter för lite. Nu för tiden kör vi med frukost, mellis, middag och kvällsmål. Eftersom vi stiger upp så sent jag och Adam så hinner vi liksom inte med lunchen ;)

Igår på kalaset bjöd vi på kladdmuffins och fruktkompott med glass. Jag åt bara fruktkompotten eftersom jag inte kände mig sugen på något annat. Känns ju onödigt att klämma i sig en muffins bara för att. Dessutom vet jag att helgen och början av nästa vecka kommer att bjuda på en hel del onyttigheter. Hoppas mina easytone skor hittar hit till nästa vecka också, så röven får lite mera träning då man går ut och gå :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar