torsdag 2 augusti 2012

Om att vara ensam

Jag måste säga att jag verkligen lyfter på hatten åt alla ensamstående föräldrar där ute, hur gör ni? Har idag så gott som hela dagen varit ensam med Adam och det tar verkligen på krafterna. Att heltiden vara där och mata, lulla, trösta, underhålla osv. Måste säga att jag har super tur som har en så underbar pappa till mitt barn. Anton ställer verkligen upp, hjälper till och stöttar. Därför blir det väl extra jobbigt de dagar som han inte är hemma med oss alls.  Som tur är det inte allt för många sådana dagar! Men som sagt, lyfter på hatten till alla er där ute som inte får avlastning! För fast jag älskar Adam över allt annat på denna jord, kan han vara krävande också. Och de dagar som han är lite sur så är det underbart att han har en pappa som orkar ta över då mamma blir trött <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar